Saturday, March 26, 2011

HB.........

Bismillahiramanirahim...

Hari ni tanggal 27 Mac adalah birthday arwah adik aku. YA ALLAH aku rindu sangat2 kat die. Masa kat kfc semlm aku terima msg daripada adik aku. Aku terkejut la dpt msg drpd adik aku 2 coz dh dkat sebulan xmsg ngan die. Dalam msg tu die ckp "Ja, mu ingt dp bsday arwh..aku mmpi dy la...dy mtk kek weh ari jd dy ngan aku, ma n ayah". Bila bc msg 2 memang xdapat nk luah perasaa ku mcm mane...memang sedih giler n rasa nk menangis tp cover depan mber. Lepas 2 adk aku msg  lg "aku g dh weh ari 2...rndu gler dy...ayh skmo sbt nme arwh...ble ak tgk ayh...msti ak sdh....aku skmo dk sbt psal arwah". Bila bc msg ni bertambah sedih lg tp aku ckp  kat diri aku...control2...jgn tnjuk dpn mber...jgn bg org lain sdih jgak..Hanya sempat berbalas 3 4 msg je ngan adik aku coz btery dh low.

Masa sambut birthday mber aku td terpaksa berpura2 gembira tp dalam hati hanya ALLAH je yg tau...terlampau sedih..klu bleh nk laung 1 UMP...nk ckp "hari ni besday arwh adk aku....happy birthday yie...ja rndu yie sgt2...hmm". Lepas 2 ms kat blik aku call cekda...ms sembang2 ngan akak aku 2 cite sal arwh..tba2 aku menangis...memang xleh nk control perasaan sdih aku 2....akhirnya terlepas jgak...ermmmmm...

Tp yg peliknya aku xpernah lg mimpi sal arwah adik aku sedangkan akak n adik aku arwah...seyes xtipu...huhu...klu bleh aku nk mimpi sal arwah bia terubat sedikit kerinduan padanya. Kepada syalike n anis: slamat ari tu0...aku k0npem xkn lupa besday k0rang coz sme besday ngn arwh adk aku...huhu.

Menyesal gler xblk kg next week...duk ikt perasaan mrh...memang menyesal gler xblk klu x, bleh g kubur arwh...nie la pdah nrh kat org lain tp org lain jd mngsa...xpe..ade ms sebulan lg kat UMP lps 2 cti 4bln...tersangat la gembira..hehe

p/s: hargailah org yg kte syg sebelum kte kehilangan...spy xmenyesal d kemudian ari...@_@

jmpe lg!!!!!!~



No comments:

Post a Comment