Sunday, February 20, 2011

dh 40 ari upernye.......^^

bismillahiramanirahim....

dh 40 ari ianya pergi tp aku still xcaye die dh xde....very2 miss him....msh t'byg lg kenangan bersamanya dan sukarnya nk meluahkan ape yg aku rasa..ari 2 ms blk cuti mid sem umh mmg sunyi gler..bile tgk ayh aku lg sdih kerana dh xde org die nk gduh...hmmm...sampai je umh pg 2 aku terus p kubur...hanya i2 yg mampu aku buat untuk mengubat kerinduan padanya.

next week myb aku blk kg lg.sbb nk buat mkn 40...ma aku ckp klu bleh die nk sume ank2 die ade ms time 2..hrp2 xde hal yg menghalang untuk aku blk nanti...w/p asemen bertimbun..hehe...ade org ckp aku ni kerap blk kg tp aku xksh pn diorang nk ckp pn...diorng bkn paham pn perasaan aku..0k la stkt ni je mampu aku coret utk kli ni......jumpe lg yerr.!

ya ALLAH
kau tempat arwah adikku dalam kalangan orang yang beriman..
AMIN....





No comments:

Post a Comment