Monday, January 17, 2011

AL-FATIHAH.............

Kawan2 tolong sedekahkan al-fatihah tuk arwah adik aku!!!!!!

MOHD HAIREE B. ABDUL GHANI

YA ALLAH
Kau tempatkan arwah adik aku dalam kalangan orang yang beriman dan kuatkan semangat ahli keluargaku untuk menghadapi ujian yg kau berikan ini.....AMIN

10 JANUARI 2011 mrupakan tarikh keramat dlm hdpku kerana tepat pada jam 1.15pm orang yang aku sayang dan salah 1 drpd permata dalam keluargaku telah pergi menghadap IILAHI.
 sukarnya utk meluahkan ape yg aku rasa apabila menerima berita buruk ini dan ianya hanya terpendam dlm hatiku saje..

ape perasaan korang?????
bila sampai  umh dan hanya dapat tgk kuburnya saje.....
so pk2 kanlah...
myb ape yg korang rskn 2 la yg aku rasa...


kini
  • tiada lg kedengaran suaranya bila aku sampai umh....."ma....eja blk ma!!!!"  
  • yg ada hanyalah kenangan bersamanya dan xakn aku sampai hujung nyawaku....
  • n byk lg ....sukar tuk diluahkan dlm ni.....
 kenangan ooo kenangan...
arwah adik ayie,adik amal n ina.....



 

sekarang
~aku hanya mampu sedekahkn surah suci al-quran tuk nya...~

tolong ingatkan aku!!!!!!





2 comments:

  1. feel sorry for u..tabahkan hati..choco faham pe yg awk rasa..abah choco meninggal mse choco kat u..harap awk tabah mengharungi dugaan hidup..al fatihah~

    ReplyDelete
  2. thanks choco...sy kna kuat dmi fmily sy..skrg sy dh bleh trime sume ni...kdg2 2 mmg t'ingt gler ar kat die..pe2 pn...thanks u so much..

    ReplyDelete